سیدوحیدحسینی

اطلاعات فوتبال خوزستان.ایران.جهان

سیدوحیدحسینی

اطلاعات فوتبال خوزستان.ایران.جهان

سیدوحید حسینی

متولد1373 ایذه

کارشناس زمین

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

نظرهمسرکاوه رضایی درباره پیوستن وی به پرسپولیس

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ

فرنوش شیخی ملی پوش والیبال ایران و همسر کاوه رضایی مهاجم استقلال شایعات اخیر پیرامون خود را دروغ پردازی رسانه ها خواند.

فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:من به عنوان یک هوادار فوتبال در ایران استقلالی هستم و البته در مورد فوتبال کاوه یک بازیکن حرفه ای است و خودش در مورد تیم آینده اش تصمیم می گیرد.
وی ادامه داد:پس از نادمزدی با کاوه رسانه ها هر روز دروغ منتشر می کنند و یکبار مرا با قد یک متر و 85 سانتی معرفی می کنند که اگر اینچنین بود من در لیگ ایتالیا بازی می کردم و روزی دیگر برادرم را عضو ناسا معرفی می کنند در صورتیکه من اصلا برادر ندارم.
وی ادامه داد : از این وضع خسته شدم و از برخی رسانه ها می خواهم دست از دروغ پردازی بردارند چرا که من و کاوه در تصمیمات حرفه ای یکدیگر دخالت نداریم و توصیه ای هم به کاوه برای رفتن به پرسپولیس نداشته ام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۶
سیدوحید حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی