سیدوحیدحسینی

اطلاعات فوتبال خوزستان.ایران.جهان

سیدوحیدحسینی

اطلاعات فوتبال خوزستان.ایران.جهان

سیدوحید حسینی

متولد1373 ایذه

کارشناس زمین

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

۳۰ مطلب توسط «سیدوحید حسینی» ثبت شده است

هدز سیدوحیدحسینی

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ

سیدوحیدحسینی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ دی ۹۶ ، ۱۸:۱۳
سیدوحید حسینی

گزینه آلمانی سرمربیگری استقلال مشخص شد

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

سرمربی آلمانی سابق تیم ملی کره جنوبی مهم ترین گزینه جانشینی علیرضا منصوریان شد.

سرمربی آلمانی استقلال مشخص شد با توجه به این که علیرضا منصوریان از ابتدای فصل تاکنون نتایج ضعیفی را کسب کرده و اندوخته این تیم تنها 4 امتیاز می باشد.

استقلال با این سرمربی در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا  نتایج ضعیفی را ثبت کرد و مسئولان آبی پوشان تهرانی به دنبال یک جایگزین مناسب برای او هستند.

براساس این گزارش اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی سابق تیم ملی کره جنوبی نامزد اصلی سرمربیگری تیم استقلال  و جایگزین منصوریان است که نکته جالب در  مورد این سرمربی آلمانی اخراجش از تیم ملی کره جنوبی است.

اولی اشتیلیکه که در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 نتایجی ضعیف را با تیم ملی کره جنوبی کسب کرد، فعالیت حرفه ای اش را از سال 19899 در سوئیس آغاز کرد.

انتهای پیام/

جایگزین منصوریان در استقلال مشخص شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۴
سیدوحید حسینی

استقلال:
آبی پوشان پایتخت با توجه به نتایجی که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گرفتند به دنبال تقویت تیم خود هستند. از سوی کادرفنی استقلال و اطرافیان این تیم اسامی مختلفی از بازیکنان مطرح می‌شود.
 
بازیکنان ورودیسرور جپاروف، ، رامین رضاییان و جلال الدین ماشاریپوف  بازیکنان مد نظر استقلال هستند که در این میان حسن بیت سعید، مهدی قائدی، حسین حیدری، فردین نجفی، سجاد شهباززاده، داریوش شجاعیان، سینا خادم پور و پژمان منتظری با استقلال قرارداد امضا کرده اند.
 
بازیکنان خروجی: طا‌ها شریعتی، علیرضا سیار، کاوه رضایی و میعاد یزدانی رسما از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شدند و بازیکنانی نظیر فرشید باقری، یعقوب کریمی، هرایر مگویان و بهنام برزای هم گفته می‌شود در لیست مازاد این تیم تهرانی قرار دارند.
 
استقلال خوزستان:
آبی پوشان خوزستان با توجه به مشکلات مالی که دارند نتوانستند رضایت هواداران خود را جلب کنند و با وجود جدا شدن پورموسوی سرمربی این تیم لیست مازاد این تیم مملو از اسامی بازیکن است و این یعنی قهرمانان سابق لیگ فقط خروجی دارند.
 
بازیکنان ورودی: تا این لحظه آبی پوشان اهوازی با عباس بوعذار،  موسی کولی بالی، حجت اسلامی و طالب ریکانی قرارداد بسته اند و احتمال دارد تا چند روز آیندهمیثم مجیدی به جمع آبی پوشان بپیوندد.
 
بازیکنان خروجی: مهدی مومنی، مهدی زبیدی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، فرشاد سالاروند، حسن بیت سعید، علی اصغرعاشوری و پیمان شیرزادی بازیکنانی هستند که رسما از جمع آبی پوشان خوزستانی جدا شده اند، اما بازیکنانی نظیر آلوس نانگ، وحید شیخ ویسی هم با توجه به پیشنهاد‌هایی که از تیم‌های دیگر دارند خواهان جدایی از استقلال خوزستان شدند.
 
پارس جنوبی جم:
این تیم تازه جواز حضور در لیگ برتر هفدهم را بدست آورده است و برخلاف خیلی از تیم‌های لیگ برتری سعی کرده است با قدرت در بازار نقل و انتقالات فعالیت کند.
 
بازیکنان ورودی: واحد بخشی، مهدی عبدی، میثم تقی زاده، مهدی زبیدی، ابراهیم صالحی، احسان اسد زادی، احمد گوهری، ایمان سلیمی، محسن فروزان، محمد طیبی، فرشاد سالاروند و مجید علیاری  قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساندند و مسئولان پارس جنوبی در حال مذاکره با علیرضا ابراهیمی هستند.
 
بازیکنان خروجی: از تیم پارس جنوبی فقط ۳ بازیکن به نام‌های محمود خمیسی، داود نوشی صوفیانی و کاظم حیات‌منش جدا شده اند.
 
پدیده: 
مسئولان تیم فوتبال پدیده برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتری سعی کرده اند با چراغ خاموش در نقل و انتقالات حضور پیدا کنند.
 
بازیکنان ورودی: مصطفی احمدی، امین قاسمی نژاد، بابک حاتمی، اکبرصادقی، محمدرضا خلعتبری و محمدمهدی مهدی خانی بازیکنانی هستند که در فصل نقل و انتقالات به تیم پدیده پیوستند. سه بازیکن دیگر پدیده از جمله سعید جلالی و عبداله حسینی دو ساله و حسین مهربان سه ساله قرارداد خود را تمدید کردند.
 
بازیکنان خروجی: مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده با حسن جعفری، کریم احمدی و یونس شاکری فسخ قرارداد کرد.
 
پرسپولیس:
سرخپوشان پایتخت برخلاف رقیب دیرینه خود فصل نقل و انتقالات را با قدرت آغاز کردند، اما رفته رفته سرعت گیر‌های مختلفی را پیش روی خود دیدند.
 
بازیکنان ورودی: ابتدای فصل نقل و انتقالات مسئولان پرسپولیس با گادوین منشا، شجاع خلیل زاده شایان مصلح و سیامک نعمتی ستاره‌های لیگ شانزدهم قرارداد امضا کردند و بازیکنان مانند امید عالیشاه، احمد نوراللهی و بشار رسن را به عنوان گزینه‌های احتمالی پیوستند به سرخپوشان پایتخت مطرح شد.
 
بازیکنان خروجی: رامین رضاییان، محمدامین آرام طبع، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، رضا کرملاچعب، حامد آقایی و  سروش رفیعی بازیکنانی هستند که از جمع سرخپوشان جدا شدند.
 
پیکان:
مجید جلالی مانند سال‌های گذشته سعی کرده است به دور از حواشی فصل نقل و انتقالات را طی کند.
 
بازیکنان ورودی: حجت حق وردی، سعید صادقی و مهدی مومنی تنها بازیکنانی هستند که جلالی برای ترکیب یازده نفره خود در فصل هفدهم در نظر گرفته است.
 
بازیکنان خروجی: طبق انتظار ستاره‌های تیم پیکان نظیر گادوین منشا، سیاوش یزدانی، سیامک نعمتی، حجت صدقى و شهریار مغانلو در پایان لیگ شانزدهم از این تیم جدا شدند.
 
تراکتورسازی:
خودروسازان تبریزی برخلاف ادوار گذشته لیگ که همیشه با قدرت در فصل نقل و انتقالات فعالیت داشتند به دلیل محرومیت از سوی فیفا با مشکلات جدی رو به رو شده اند.
 
بازیکنان ورودی: فرزاد حاتمی قرارداد خود را با تراکتورسازی امضا کرد.
 
بازیکنان خروجی: ادینیهو در ابتدای لیگ شانزدهم اعلام کرد که دیگر قصد بازی در لیگ ایران را ندارد و رسما از جمع سرخپوشان جدا شد. به غیر از ادینیهو ۳ بازیکن دیگر به نام‌های جاسم کرار، محمدرضا اخباری و سعید آقایی نیز از این تیم جدا شدند.
 
ذوب‌آهن:
سبزپوشان اصفهانی هم شرایط مساعدی را در فصل نقل و انتقالات تجربه نمی‌کنند و لیست خروجی این تیم شامل نام‌های بیشتری نسبت به لیست خروجی آن است.
 
بازیکنان ورودی: ذوبی‌ها با حمید بوحمدان و اسماعیل شریفات قرارداد امضا کردند و شنیده‌ها از منابع غیر رسمی حاکی از آن است که مسئولان این تیم با بختیار رحمانی، هرایر مگویان، وحید شیخ‌ویسی، سیدمجید حسینی، لوسیانو پریرا و علیرضا نقی زاده در حال مذاکره هستند.
 
بازیکنان خروجی: رضا شکاری، جری بنگستون،  حجت حق وردی و مهرداد قنبری  بازیکنانی هستند که به صورت رسمی از جمع سبزپوشان دیار نصف جهان جدا شده اند و زمزمه‌های جدایی احسان پهلوان هم از این تیم به گوش می‌رسد.
 
سایپا:
مسئولان سایپا با قدرت هر چه تمام‌تر وارد بازار نقل و انتقالات شدند و در همان ابتدا با علی دایی به عنوان سرمربی قرارداد امضا کردند.
 
بازیکنان ورودی: نارنجی پوشان لیگ برتری توانستند با محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، طا‌ها شریعتی، اسدی، عیاری، آرش رضاوند، محمد عباس زاده و محمد دانشگر قرارداد امضا کنند و به احتمال فراوان تا چند روز آینده مهرداد کفشگری هم به جمع  شاگردان دایی می‌پیوندد.  
 
بازیکنان خروجی: ابراهیم صادقی، محمدرضا خلعتبری، عزت اله پورقاز و کاظم برجلو بازیکنانی هستند که علی دایی اعلام کرده است که در لیگ هفدهم نیازی به آن‌ها ندارد.
 
سپاهان:
مسئولان سپاهان اصفهان در بازار نقل و انتقالات بسیار از ستاره‌های تیم خود را از دست دادند و سعی دارند که با جذب نفرات جایگزین تیم را احیا کنند.
 
بازیکنان ورودی: شاهین ثاقبی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، ساسان انصاری و سعید آقایی بازیکنانی هستند که مسئولان سپاهان توانستند با آن‌ها قرارداد امضا کنند.
 
بازیکنان خروجی: شجاع خلیل زاده،  فرید بهزادی کریمی،  علی احمدی، جلال عبدی، طالب ریکانی و روشندل،  سرور جپاروف و آرمین سهرابیان بازیکنانی هستند که از جمع زرد پوشان اصفهانی جدا شدند.
 
سیاه جامگان:
سیاه پوشان مشهدی شاید تنها تیمی است که کمترین فعالیت را در بازار نقل و انتقالات داشت.
 
بازیکنان ورودی: احسان پیرهادی، محمدحسین عین افشار، کریم احمدی، سبحان خاقانی، حسین مددی، یونس شاکری، دانیال موسوی، امیر حسین صالحی، محمد بائوج رضایی و بهتاش میثاقیان بازیکنانی هستند که به جمع سیاه پوشان مشهدی اضافه شده اند.
 
سپیدرود:
تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود توانسته است که شاکله اصلی تیم خود را حفظ کند و تنها به دنبال تقویت تیم خود باشد.
 
بازیکنان ورودی: حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی،میعاد یزدانی، ایمان صادقی، میلاد صادقیان، غلامرضا رضایی، عماد میرجوان، سیدمحسن حسینی، علی دهقان و توحید غلامی بازیکنانی هستند که به تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود پیوستند و به احتمال زیاد در چند روز آینده نیز مذاکرات مسئولان این تیم با آندرانیک تیموریان به نتیجه می‌رسد.
 
بازیکنان خروجی: تا این لحظه شایان مصلح به صورت رسمی از جمع سپیدرودی‌ها جدا شده است.
 
فولاد خوزستان:
فولادی‌ها برخلاف همشهری خود سعی دارند با قدرت در لیگ هفدهم ظاهر شوند.
 
بازیکنان ورودی: حمید گلزاری، رحیم زهیوی، آرش رمضانی، پیمان شیرزادی، علی اصغر عاشوری و ایمان مبعلی بازیکنانی هستند که با فولادی‌ها به توافق رسید اند و با سوشا مکانی مسئولان خوزستانی مذاکراتی را داشته اند.
 
بازیکنان خروجی: در ابتدای فصل نقل و انتقالات مهرداد جماعتی و ساسان انصاری از این تیم جدا شدند و اسماعیل شریفات و حمید بوحمدان هم به ذوب آهن رفتند. بازیکنانی مانند بختیار رحمانی، بهرام رشید فرخی، ماتیاس چاگو، مهرداد طهماسبی، میثم دورقی و  وحید طالب لو اعلام کرده اند که از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند و می‌خواهند از این تیم خوزستانی جدا شوند.
 
گسترش فولاد: 
این تیم تبریزی که در فصل گذشته شرایط مساعدی نداشت ابتدا هوشنگ نصیرزاده را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد هیات مدیره این تیم اعلام کرده است که سعی دارد با قدرت بیشتر در لیگ هفدهم حاضر شود.
 
بازیکنان ورودی: کاخابر کاخاشویلی، امین حاج محمدی، مهرداد قنبری، احمد زنده‌روح، علی زندوی، علی فتحیان، میلاد فخرالدینی و مسیح زاهدی بازیکنانی هستند که به طور رسمی با این تیم قرارداد بستند.
 
بازیکنان خروجی: مرتضی اسدی، بابک حاتمی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، سیدمحسن حسینی و داریوش شجاعیان هستند که جمع این تیم تبریز جدا شدند.


نفت آبادان:
مسئولان تیم نفت برخلاف فصل گذشته با قدرت هرچه تمام‌تر وارد بازار نقل و انتقالات شدند.
 
بازیکنان ورودی: مرتضی اسدی، جاسم کرار، فرید بهزادی کریمی، داود نوشی صوفیانی، آگوستو سزار، امید جهانبخش، وحید اسماعیل بیگی، امین پورعلی، محمدجواد کردونی، مگنو باتیستا و لوسیانو پریرا بازیکنانی هستند که با تیم نفت آبادان قرارداد امضا کردند.
 ناصر سالاری، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
 
بازیکنان خروجی:  گوی هیان‌ کیم، رشید البی، برونو اولیویرا، علی صلاح هاشم، عقیل اعتمادی، مجتبی ممشلی، میلاد جهانی، امیر زلیکانی، محمد پورمحمد، بهادر عبدی، رضا نورمحمدی، حکیم نصاری، رضا نوروزی و مصطفی احمدی بازیکنانی هستند که از تیم نفت آبادان جدا شدند.
 
نفت تهران:
شاید بتوان به جرات گفت: تنها تیمی که هنوز نمی‌دانیم مدیرعامل و کادرفنی آن چه اشخاصی هستند نفت تهران است. نفتی که روزی یکی از مدعیان لیگ برتر بود.
 
بازیکنان ورودی: هنوز بازیکنی با این تیم وارد مذاکره نشده است و اکثر بازیکنان منتظر هستند وضعیت تیم نفت مشخص شود.
 
بازیکنان خروجی: با توجه به شرایط تیم نفت بازیکنانی نظیر آندرانیک تیموریان، احمد آل نعمه، محمد قاضی و ایگور پراهیچ اعلام کرده اند که می‌خواهند از این تیم جدا شوند و آرش رضاوند، رضا اسدی، رضا علیاری، عباس بوعذار، اکبرصادقی، میلاد فخرالدینی،توحید غلامی، سجاد شهباززاده، محمد دانشگر و ایمان مبعلی هم به طور رسمی از تیم نفت جدا شدند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۶
سیدوحید حسینی

جریمه 370 هزار دلاری استقلال در پرونده پئیچ

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ


جریمه 370 هزار دلاری استقلال در پرونده پئیچ

باشگاه استقلال 30 روز برای اعتراض به حکم پئیچ و یا پرداخت مبلغ مشخص شده مهلت دارد.

، پرونده پرو پئیچ مهاجم کروات استقلال تنها پرونده ی این باشگاه در فیفا است که برای این باشگاه هنوز دردسر ساز است. این مهاجم کروات به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه استقلال بعد از جدایی از این تیم به فیفا شکایت کرده بود و حالا پرونده ی این بازیکن وارد مرحله ی جدیدی شده است.


بعد از شکایت پئیچ از استقلال فیفا این باشگاه را به پرداخت مطالبات این مهاجم کروات محکوم کرده است. استقلالی ها بعد از حکم فیفا درخواست صدور جزییات(گراوند) را از فدراسیون جهانی فوتبال مطرح کردند که نتیجه ی این درخواست در روزهای گذشته به استقلال ارائه شد.


بنابر اعلام فیفا باشگاه استقلال موظف است که 370 هزار دلار به این مهاجم کروات پرداخت کند و تنها 30 روز برای پرداخت این هزینه ی سنگین مهلت دارد و در صورت عدم پرداخت این جریمه دچار محرومیت خواهد شد.

 

واکنش استقلال به این حکم چیست؟


استقلالی ها طبق قوانین فیفا می توانند در مدت زمان 30 روز، با ارسال نامه به دادگاه CAS درخواست استیناف خود را مطرح کنند تا این پرونده برای رسیدگی به این دادگاه ارجاع داده شود. استقلالی ها با این درخواست می توانند دفاعیات جدید خود را نسبت به پرونده ی این بازیکن مطرح کنند. آبی ها عقیده دارند که با توجه به صدور رضایت نامه توافقی نباید بابت سال دوم قرارداد این بازیکن هزینه ای را به او پرداخت کنند و حالا امیدوارند تا در این دادگاه نتیجه به شکل دیگری برای آنها رقم بخورد.


ارجاع پرونده ی استقلال به دادگاه CAS البته برای آبی ها دردسر ساز است و بر اساس قوانین سازمان لیگ این باشگاه با توجه به پرونده ای که در این دادگاه دارد اجازه جذب بازیکن خارجی در بازار نقل و انتقالات را نخواهد داشت تا مانند قرمزپوشان پایتخت فعلا از ثبت قرارداد بازیکنان خارجی خود محروم باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۴۱
سیدوحید حسینی

نظرهمسرکاوه رضایی درباره پیوستن وی به پرسپولیس

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ

فرنوش شیخی ملی پوش والیبال ایران و همسر کاوه رضایی مهاجم استقلال شایعات اخیر پیرامون خود را دروغ پردازی رسانه ها خواند.

فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:من به عنوان یک هوادار فوتبال در ایران استقلالی هستم و البته در مورد فوتبال کاوه یک بازیکن حرفه ای است و خودش در مورد تیم آینده اش تصمیم می گیرد.
وی ادامه داد:پس از نادمزدی با کاوه رسانه ها هر روز دروغ منتشر می کنند و یکبار مرا با قد یک متر و 85 سانتی معرفی می کنند که اگر اینچنین بود من در لیگ ایتالیا بازی می کردم و روزی دیگر برادرم را عضو ناسا معرفی می کنند در صورتیکه من اصلا برادر ندارم.
وی ادامه داد : از این وضع خسته شدم و از برخی رسانه ها می خواهم دست از دروغ پردازی بردارند چرا که من و کاوه در تصمیمات حرفه ای یکدیگر دخالت نداریم و توصیه ای هم به کاوه برای رفتن به پرسپولیس نداشته ام.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۰۹
سیدوحید حسینی

صید استقلال.رقیب جدی برای رحمتی

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ب.ظ
؛  با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل بهتر است بدانیم تیم فوتبال استقلال به تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل آینده فکر می‌کند. 

این تیم با نظر علیرضا منصوریان وارد نقل و انتقالات شده و از مدت‌ها قبل فهرستی تهیه شده تا بازیکنان جدیدی جذب شوند. بازیکنانی که تا حدودى بتوانند نقاط ضعف استقلال را پوشش بدهند و سرانجام این تیم را به‌عنوان قهرمانی لیگ هفدهم برسانند.
 
با این تفاسیر منصوریان به دنبال جذب بازیکنانی است که هم با تجربه باشند و هم از نظر سنی بتوانند تا چند سال آینده پیراهن استقلال را بر تن کنند. 

به این ترتیب منصوریان با این هدف وارد نقل و انتقالات شده و با توجه به این شرایط خواهان جذب چند بازیکن از ذوب آهن، استقلال خوزستان نفت تهران و پیکان است.

البته این طور که به نظر مى رسد منصوریان در نظر دارد تغییراتى در درون دروازه این تیم نیز بدهد . رشید مظاهری از جمله دروازه بان هایى است که در تیررس منصوریان قرار گرفته است . ناگفته نماند هنوز دو سال از قرارداد رحمتی با استقلال مانده و از سویى دیگر مظاهری قرارداد یک ساله و مشروط با ذوب آهن بسته و به آن متعهد است.

تمام این صحبت ها شاید باعث شود حسین حسینی از استقلال جدا شود و آن وقت رحمتی با رشید مظاهری رقابت کند. رقابتی که هم برای هواداران استقلال جذاب خواهد بود و هم برای دو دروازه‌بان .

اما بعد از دروازه بان ذوب آهن بهتر است بدانیم منصوریان روی سه بازیکن دیگر از ذوب آهن نظر مثبت دارد و صید آنها را در دستور کار قرار داده.

مهرداد قنبری ، مهران درخشان مهر، قاسم حدادی فر 3 بازیکنی دیگری هستند که سرمربی تیم استقلال خواهان آنهاست. بعد از حدادی‌فر، نام مرتضی تبریزی هم در فهرست منصوریان به چشم می‌خورد. مهاجم 26 ساله ذوب‌آهن که کاپیتان سوم این تیم محسوب می‌شود و بهترین گلزن این تیم است. تبریزی که در لیگ شانزدهم 10 گل به ثمر رسانده مورد توجه استقلال قرار دارد و شاید در پایان فصل اصفهان را به مقصد تهران ترک کند و پیراهن آبی بپوشد. 

جز این چهار بازیکن، محمد دانشگر از نفت تهران، حسن بیت سعید از استقلال خوزستان و حتی رحیم زهیوی از الشحانیه در فهرست منصوریان حضور دارند. بازیکنانی که گفته می‌شود با برخی از آنها توافق نهایی هم صورت گرفته و فقط ثبت قرارداد مانده تا حضورشان در استقلال رسمی شود. این فهرست منصوریان است، فهرستی پر ستاره که می‌تواند این مربی را به آرزوی خود که قهرمانی با استقلال در لیگ برتر است برساند.

از طرفی دیگر منصوریان خواهان جذب منشا بازیکن پیکان و البته گزینه مد نظر پرسپولیسی هاست و با توجه به این مسئله باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکن با استقلال به کجا ختم می شود.

بهتر است بدانیم منصوریان برای فصل آتی و جذب بازیکنان مد نظر کار سختی در پیش خواهد داشت و باید منتظر ماند تا دید این مربی می تواند در نقل و انتقالات پیش رو موفق باشد یا خیر.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۰۵
سیدوحید حسینی

کریمی: دستت به نیمکت پرسپولیس نمی‌رسد

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ق.ظ

کریمی: دستت به نیمکت پرسپولیس نمی‌رسد !

علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش علی دایی را به مناظره دعوت کرد . 

ددرپی مجادله کلامی - کتبی این دو بازیکن در فضای شبکه های اجتماعی و عمومی و صحبتهای امروز علی دایی ، کریمی پاسخی نسبتا تند برای سرمربی نفت آماده کرده و در پایان هم او را به مناظره دعوت کرده است !


لحن کریمی در این پست تند است . او دایی را مربی ای معرفی کرده که دوست دارد دوباره به پرسپولیس برگردد . 


کریمی در این پست با اشاره به جرفهای دایی درباره غیرفوتبالی ها نوشته است :


میشه غیر فوتبالى هاى مسئله دار رو معرفى کنى تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ایا همین غیر فوتبالى ها قراردادهاى ان چنانى به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالى بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو!یر فوتبالى هم کم نداشتیم که کارایى که کردن ، خیلى ها نکردن یا نتونستن ،نظیر مهندس صفایى فراهانى، نظیر دکتر طاهرى .


ما منتظر معرفى غیر فوتبالى ها مسئله دار هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!در ضمن با اینکه اهل تلویزیون نیستم ولى حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشى هستم و با کمال میل میپذیرم.

 


ببخشید که با قهرمانى امسال تیم دیگه حالا حالا ها دستت نمیرسه به نیمکت این تیم ولى نگران نباش از اون غیر فوتبالى ها مسئله دار زیاد هستن ، دخیل ببند که بیان دوباره تا بتونى با قرار داد انچنانى بشینى روى نیمکت.

 

در ضمن اینو واسه کسایى میگم که فکر میکنن که من دنبال پست مقام هستم توى این فوتبال، به هیچ وجه من رو توى این فوتبال نمیبینید تا روزى که یه فرد دلسوز بالا سر این فوتبال باشه که فکر میکنم به سن من یکى قد نده

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۲۸
سیدوحید حسینی

آوریل شگفت انگیز در انتظار فوتبال ایران و جهان

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ


[آوریل شگفت انگیز در انتظار فوتبال ایران و جهان

از فروردین تا آخر اردیبهشت فقط و فقط فوتبال !

آوریل شگفت انگیز در انتظار فوتبال ایران و جهان


از اواخر تعطیلات عید نوروز، یک ماه هیجان انگیز و پر از بازی هاس حساس و سرنوشت ساز در انتظار فوتبالدوستان خواهد بود.​​​​​​​



به گزارش "ورزش سه"، از اول ماه آوریل 2017 که مقارن با 12 فروردین و اواخر تعطیلات نوروزی به شمار می آید، با پایان تعطیلات بازی های ملی، هیجان فوتبال در اروپا به اوج خود خواهد رسید.


 


*11 فروردین: موناکو – پاری سن ژرمن


 


در روز 11 فروردین، دیدار دو تیم موناکو و پاری سن ژرمن را به نوعی می توان تعیین کننده قهرمان فصل جاری لاشامپیونه دانست.


 


*12 فروردین: پورتو - بنفیکا


 


در روز 12 فروردین، پورتو و بنفیکا یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ پرتغال را برگزار خواهند کرد.


 


*17 فروردین: چلسی - سیتی


 


 


 


 


17 فروردین، سیتیزن ها در استمفوردبریج مهمان چلسی خواهند بود و اگر سیتی امشب در خانه از سد لیورپول گذر کند، آن دیدار را می توان آخرین کورسوی امید گواردیولا و دیگر مدعیان برای تغییر قهرمان فصل جاری جزیره قلمداد کرد.


 


*19 فروردین: بایرن مونیخ - دورتموند


 


در تاریخ 19 فروردین، بایرن و دورتموند در بوندس لیگا به مصاف هم می روند و اگرچه زنبورها شانسی برای قهرمانی ندارند، اما این دیدار را می توان جدالی برای اعاده حیثیت تلقی کرد.


 


*20 فروردین: رئال مادرید – اتلتیکو مادرید


 


یکشنبه 20  فروردین، دربی حساس مادرید بین دو تیم رئال و اتلتیکو برگزار می شود که بی شک نقش تاثیرگذاری در تعیین فاتح لالیگای فصل جاری خواهد داشت.


 


*22 فروردین: دور رفت یک چهارم لیگ قهرمانان


 


از 22 فروردین، دیدارهای مهم مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آغاز خواهد شد و ابتدا یووه – بارسا و  موناکو – دورتموند به مصاف هم می روند و فردای آن روز، رئال مادرید مهمان بایرن خواهد بود.


 


 


 


 


*26 فروردین: اینتر - میلان


 


شنبه 26 فروردین، دربی دلامدونینا میان دو تیم اینتر و میلان برگزار خواهد شد که می تواند در تعیین سهمیه لیگ قهرمانان سری آ تاثیرگذار باشد.


 


*27 فروردین: یونایتد - چلسی


 


یونایدها برای انتقام شکست سنگین دور رفت در لندن، باید تا 27 فروردین برای دیدار با چلسی صبر کنند. جدالی که اگرچه شاید در جدول خیلی تاثیرگذار نباشد، اما برای مورینیو و کونته دیداری حیثیتی به شمار می آید.


 


*29 فروردین: دور برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان


 


 


 


 


در تاریخ 29 و 30 فروردین، دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و از بین مدعیانی چون رئال، بارسا، بایرن و یوونتوس، 2 تیم با مسابقات خداحافظی خواهند کرد.


 


*2 اردیبهشت: چلسی - تاتنهام


 


دربی لندن میان چلسی و تاتنهام روز شنبه 2 اردیبهشت برگزار خواهد شد و شاگردان کونته امیدوارند انتقام شکست دور رفت را از پوچتینو بگیرند.


 


*3 اردیبهشت: آرسنال - منچسترسیتی


 


فردای آن روز، سیتی به مصاف آرسنال می رود که احتمالا این دیدار جدالی برای کسب سهمیه خواهد بود.


 


*3 اردیبهشت: رئال - بارسلونا


 


یکشنبه سوم اردیبهشت، کهکشانی ها در خانه میزبان بارسلونا هستند تا این الکلاسیکو، تعیین کننده احتمالی قهرمان لالیگا در فصل جاری باشد.


 


*4 اردیبهشت: فنرباغچه - گالاتاسرای


 


همان روز، فنرباغچه و گالاتاسرای نیز حساس ترین دیدار سوپرلیگ ترکیه را برگزار خواهند کرد.


 


*5 اردیبهشت: بایرن - دورتموند


 


در نهایت و در تاریخ 5 اردیبهشت، بایرن و دورتموند این بار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان با هم روبرو می شوند تا تکمیل کننده آوریل جهنمی برای فوتبالدوستان باشند.


 


در این میان، هیجان در بازی های لیگ برتر ایران نیز به اوج خواهد رسید و تیم های مدعی برای قهرمانی و کسب سهمیه و همچنین فانوس بدستان برای فرار از خطر سقوط به میدان خواهند رفت.


 


همچنین دیدارهای دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا نیز در راه است و نمایندگان ایران برای صعود، کار دشواری در برابر تیم های غرب آسیا خواهند داشت.


 


با این تفاسیر، باید تعطیلات نوروزی را با نهایت آرامش سپری کرد که بعد از آن، هفته هایی نفس گیر و پر هیجان در انتظارمان خواهد ب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۱۸
سیدوحید حسینی



آشنایی با مدافع 196 سانتی متری تیم پیتربورو؛

آخرین کشف کی‌روش از انگلیس می‌آید


رایان تفضلی بازیکن انگلیسی- ایرانی است که به تازگی مورد توجه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی قرار گرفته و کی روش برای دیدن بازی او اخیرا سفری به انگلیس داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، رایان تفضلی، بازیکن فوتبال ایرانی-انگلیسی است که در حال حاضر در پست مدافع برای باشگاه فوتبال پیتربورو یونایتد در لیگ یک فوتبال انگلستان بازی می‌کند. دیلی میل در ماه های اخیر به بازیهای خوب او اشاره داشته است. این بازیکن ایرانی که پاسپورت انگلیسی دارد، با ۲۵ سال سن (۱۹۹۱) مدافع جوانی به حساب می‌آید و با قد ۱۹۶ سانتی متر و وزن ۸۹ کیلو گرم، از فیزیک مناسبی هم برخوردار است.


نشریه دیلی‌میل انگلیس ادعا کرده که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، عملکرد «رایان تفضلی» مدافع ایرانی‌الاصل تیم فوتبال پیتربورو یونایتد در لیگ دسته دوم فوتبال انگلیس را زیر نظر گرفته است.


به همین بهانه نگاهی داریم به کارنامه این بازیکن:


آنطور که تفضلی در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده، در سنین پایه پست او هافبک بوده است ولی قد و قامت بلند او که 196 سانتی متر است و برتری فیزیکی او بر سایر بازیکنان، باعث شده تا مربیان از او در پست دفاع میانی استفاده کنند.


این بازیکن تا سن 18 سالگی برای باشگاه ساوت‌همپتون به میدان رفته و در برهه ای بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو داشته است. باشگاهی که ستاره هایی نظیر گرت بیل، چمبرلین، لوک شاو و ... فوتبال خود را از رده های پایه آن آغاز کردند و تفضلی تجربه بازی در کنار این بازیکنان بزرگ را در کارنامه دارد.

 


تفضلی پس از اینکه فرصت بازی در تیم اول ساوت‌همپتون را به دست نیاورد، به تیم دسته چهارمی «سالیسبری» قرض داده شد. او سال 2012 به تیم دسته سومی منسفیلد تاون رفت و تا تابستان امسال برای این تیم بازی می‌کرد. امسال تفضلی به تیم پیتربورو یونایتد منتقل شده است و مانند فصل گذشته در تیم منسفیلد تاون نمایش های خوبی ارائه داده است.

او در طول این فصل از لیگ یک انگلیس 25 بار از ابتدا برای تیمش به میدان رفته و 3 بار هم موفق شده دروازه حریفان را باز کند؛ آماری که تعداد گل های زده او طی دو فصل اخیر را به عدد 8 می رساند. پیتربورو یونایتد در پایان هفته بیست و هفتم با 37 امتیاز و فاصله 20 امتیازی با صدر جدول رتبه نهم را در اختیار دارد.


رایان تفضلی اخیرا مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که به عنوان دو رگه جدید تیم ملی به اردوها اضافه شود. تفضلی برای رسیدن به خط دفاعی تیم ملی با بازیکنانی آماده‌ای مانند سید جلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی و عزت الله پورقاز را پیش روی خود می‌بیند که از نظر سنی تنها از پورعلی گنجی سن بیشتری دارد.


او در مصاحبه ای با نشریه انگلیسی در مورد ایران و احتمال حضورش در آن گفته است: «پدرم خیلی در تماس با ایران است. به خاطر این که وابستگان زیادی از خانواده‌ام در ایران زندگی می‌کنند. تا به حال شانس حضور در ایران را نداشته‌ام چون از نظر فشردگی برنامه‌های کاری این امکان مهیا نشده است. خیلی دلم می‌خواهد در آینده به آنجا بروم، اعضای خانواده را ببینم و با فرهنگ آنجا از نزدیک آشنا شوم. در شرایط کنونی نمی‌توانم فارسی صحبت کنم اما در اطرافم بسیاری هستند که فارسی صحبت می‌کنند. پدرم مرتب تلویزیون ایران و به خصوص فوتبال‌های آنجا را تماشا می‌کند. من هم از طریق او خیلی تلاش می‌کنم با زبان و فرهنگ آنجا آشنا شوم.»

 


مدافع پیتربور یونایتد در مورد فوتبال ایران می گوید: «پرواضح است که کارلوس کی‌روش را می‌شناسم. او نامی بزرگ در جهان فوتبال است. بازی‌های فوتبال ایران در انگلیس نشان داده نمی‌شود. هنگام جام جهانی برزیل بازی‌های ایران را تماشا کردم. پدرم واقعا طرفدار بزرگی برای تیم ملی است. ایران بازی به یادماندنی مقابل آرژانتین انجام داد. از طریق پدرم با بازیکنان بزرگ سابق ایران مثل علی دایی و خداداد عزیزی آشنا شده‌ام. خودم هم بازیکنانی مثل اشکان دژاگه که در فولام بازی می‌کرد یا آندرانیک تیمورایان که عضو بولتون بود را می‌شناسم.»

این بازیکن همچنین حضور در تیم ملی ایران را رویای خود دانسته است و اضافه می کند: «اگر به تیم ملی برسم، باعث افتخار خانواده‌ام خواهد بود. بازی کردن زیر نظر کارلوس کی‌روش رویای من است. زیرا او مربی گروهی از بازیکنان بزرگ دنیا بوده است. البته برای دعوت‌شدن به تیم ملی می‌دانم که نیاز هست در سطحی بالاتر بازی کنم. »


از زمان حضور کی روش در ایران بازیکنان زیادی مورد توجه او قرار گرفته اند که تنها برخی از آنها شانش حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرده اند. البته برخی دیگر مثل استیون بیت آشور و دنیل داوری نیز بوده اند که پس از حضور در تیم ملی در ادامه نتوانسته اند عمکلرد خوبی داشته باشند. در مقابل بازیکنانی نیز مثل رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه پس از حضور در تیم ملی علاوه بر تبدیل شدن به نفراتی کلیدی در افکار کی روش، رشد چشمگیری نیز در عرصه باشگاهی داشته اند. تفضلی در صورت دعوت به تیم ملی با یکی از پر اهمیت ترین چالش های دوران زندگی حرفه ای خود روبه رو خواهد شد و در نهایت باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده انتظار او و تیم ملی را می کشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۰۳
سیدوحید حسینی

معجونی که فوتبال نگلیس را تغییر داد

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ


معجونی که فوتبال انگلیس را تغییر داد 


حمیدرضا صدر در دورانی که خیلی ها از رفتن آرسن ونگر از آرسنال حرف می زنند دستاوردهای او را زیر ذره بین برده. این که او چه تاثیر عمیقی بر فوتبال انگلیس گذاشته...


به گزارش "ورزش سه"، با خروج از ایستگاه مترو آرسنال نمی توانید استادیوم امارات را ببینید.  باید به سمت راست خیابان گیلسپی بپیچید، باید کمی جلو بروید. جلو بروید تا ناگهان با آن حجم غول آسای معبدواری روبرو شوید. با آمیزه ای شیشه و فولاد. با تصویر نقاشی شده بازیکنان سرخپوشی از عصری به عصر دیگر که دست در گردن هم انداخته اند. با مجسمه های تونی آدامز، دنیس برکمپ و تیری آنری. درون این معبد دو مجسمه نیم تنه قرار گرفته: مجسمه هربرت چاپمن که مسیر فوتبال جهان را تغییر داد و مجسمه آرسن ونگر. این معبد در عصر ونگر برپا شده. این استادیوم بدون او برپا نمی شد.


حالا بیست و یک سال از ورود او در سپتامبر 1996 سپری شده. او وارد شد و قواعد لیگ برتر را بهم ریخت. از یک سو انحصار الکس فرگوسن و منچستر یونایتد را شکست و از سوی دیگر استانداردهای لیگ برتر را بالا برد. سیستم بازیکن یابی را متحول ساخت. علم نوین را با فوتبال گره زد. او به قول باب ویلسن، دروازه بان قدیمی آرسنال رویکرد باشگاه های انگلیسی را عوض کرد.  


بریتانیایی ها تا پیش از ورود ونگر متکبرانه به مربیان خارجی نگاه می کردند. ورود بازیکنان خارجی از اوایل دهه 1990 افزایش یافته بود، ولی نشانی از مربیان خارجی در جزیره به چشم نمی خورد. بریتانیایی ها اعتقاد داشتند مربیان خارجی درک درستی از فوتبال انگلیس ندارند. جوزف ونگلوی مربی اهل اسلواکی آستون ویلا نخستین مربی غیر بریتانیایی جزیره بود که فصل 1992-1991 را با دشواری سپری کرد و سپس به خانه بازگشت. وقتی ونگر وارد شد همه پرسیدند " Arsene Who? ". تونی آدامز بعدها اعتراف کرد خوابش را نمی دید ونگر فرانسوی در انگلیس موفق شود. الکس فرگوسن در بدو ورود ونگر با کلام زهرآگینی گفت "... کسی که از ژاپن آمده چی در باره فوتبال انگلیس می دونه؟ اون تازه کاره و بهتره دانشش رو در ژاپن خرج کنه نه این جا. می گن خیلی باهوشه، می گن پنج تا زبون می دونه. ولی منم یه جوون از ساحل عاج آووردم که اونم باهوشه و پنج زبون حرف می زنه".

 


آرسنال در رده چهارم جدول دستان ونگر قرار گرفت. پنج سالی بود نه جامی برده بود و نه به ربودن جامی نزدیک شده بود. ونگر در نخستین گام با انگاره های جدیدی در باره تمرین بازیکنان و تغذیه همه را مات کرد. یان رایت گفت "... پس از مدتی دریافتیم بهتر می دویم. سریع تر. دریافتیم قوی تر از حریفان مان شده ایم". دانش ونگر در باره تغذیه طی حضورش ژاپن بیشتر شده بود. آرسنال در پایان نخستین فصل حضور کامل ونگر بالاتر از یونایتد هم قهرمان لیگ شد و هم جام حذفی را بالا برد. آنها در ماه مارچ با دوازده امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار داشتند و آمادگی جسمی آرسنالی ها اصلی ترین عامل برتری شان بود. دیوید سیمن گفت "... همه دریافتند ما پس از دقیقه هشتاد سریع و جانانه تر می دویم. بازیکنان ملی پوش انگلیس از من، تونی آدامز، یان رایت و مارتین کیون می پرسیدند در تمرینات آرسنال چه می کنید؟"

 

بازیکنان او مردان نبردهای فیزیکی شدند. رکورد 49 بازی بی شکست به تیم "شکست ناپذیر" سال های 2003 تا 2004 تعلق گرفت و رکورد دریافت 100 کارت قرمز طی سال های 1996 تا 2014 به مردان او.


پس از ورود ونگر روزآمد شدن مربیان مورد قبول همگان قرار گرفت. باب ویلسن می گفت "... یک بار به دیدار ونگر شتافتم و از این که تلویزیون ندارد حیرت کردم. ولی دستم را به آرامی گرفت و به اتاقی برد که مونیتور بسیار بزرگی روی دیوار به چشم می خورد. روی دیوار برنامه رقابت های فوتبال در اروپا جلب نظر می کردند. می دانست کدام بازی در چه ساعتی پخش می شود. او اطلاعاتش را دائما به روز می کرد". 


ونگر یکی از اولین مربیانی بود که در انگلیس به بازیکن یابی برنامه ریزی شده خارج از جزیره دست زد. ونگر طی ده سال اولش در آرسنال نزدیک به 150 میلیون پوند خرج کرد. یعنی کمتر از مبلغی که ژوزه مورینیو طی دو سال در چلسی صرف خرید بازیکن کرد. او از بدو ورود سیاست کشف بازیکنان جوان و با استعداد را پی گرفت. طی پانزده سال در آرسنال 84 بازیکن جوان را روانه میدان کرد. یعنی 6/5 بازیکن در هر فصل. در حالی که الکس فرگوسن به عنوان مربی که به جوانان اعتقاد داشت طی بیست و پنج سال 103 بازیکن جوان را روانه میدان کرد که مترادف با متوسط 1/4 بازیکن در هر فصل بود. به همین دلیل هرچند ونگر بازیکنی مثل توماس دنیولیسیوس اهل لیتوانی را سال 2000 به آرسنال آورد و فقط سه بار روانه میدان کرد و خوزه آنتونیو ریس، پاسکال سیگان، فرانسیس جفرز، جرمین پنانت و اولگ لوژنی را به عنوان خریدهای بی مصرف به خدمت گرفت، ولی آرسنال را قلمرو درخشش بازیکنان گمنام یا بازیکنان ناکام مانده در باشگاه های دیگر کرد. 

 


این جمله او "... ما ستاره نمی خریم. ما ستاره می سازیم" یکی از انگاره های کلیدی آرسنال شد. او بود که پاتریک ویرا، نیکلاس آنلکا، امانوئل پتی، تیری آنری، کولو توره، سسک فابرگاس، فلیپه سندروس، سسک فابرگاس و رابین فن پرسی را جهانی کرد. ونگر در پاسخ منتقدینی که می گفتند تیمش خالی از استعداد بومی شده جواب داد "... معرفی کننده باشگاه کیفیت و ارزش ها است و نه پاسپورت ها". در عین حال او بود که بازیکنان انگلیسی با استعداد را کشف و روانه میدان کرد: اشلی کول، تئو ولکات، کایران گیبس، آکسلید چمبرلین، جک ویلشر... ونگر به عنوان کسی که اقتصاد را می شناسد تنها مربی باشگاه های بزرگ لیگ برتر بوده که خرید و فروش هایش در مجموع برای باشگاه سود به ارمغان آورده اند. استادیوم مدرن امارات در عصر او و با مدیریت مالی او برپا شد. او احتمالا آخرین مربی عصر ریخت و پاش ها بوده که فوتبال مگا میلیونی را با سود گره زده.


توفیق ونگر بود که نگاه نیش زن ها و تلخ اندیش ها به مربی خارجی در بریتانیا را عوض کرد. چند سال پس از ورود او همه باشگاه های بزرگ دنبال مربی خارجی می گشتند تا پیروزی های ونگر را تکرار کند: کریستین گروس بلژیکی در تاتنهام. جیانلوکا ویالی در چلسی. ژرارد هولیه در لیورپول. ژان تیگانا در فولام. کلودیو رانیری در چلسی. رافا بنیتس در لیورپول. ژوزه مورینیو در چلسی. ژاک سانتینی در تاتنهام. آلن پرین در پورتسموث. مارتین یال در تاتنهام... ونگر بود که جا را برای ورود اریکسون و کاپلو به تیم ملی انگلیس - حریم مقدسی برای انگلیسی ها - باز کرد. حالا حضور گواردیولا، کونته در انگلیس عادی به نظر می رسد، ولی ونگر بود که تابوهای انگلیسی را شکست تا فاتحان لیگ برتر خارجی ها شوند: مانچینی، پیگرینی، مورینیو، آنچلوتی، رانیری... دستاوردهای ونگر ورای آرسنال رفت. بنابراین هرچند دیر یا زود آرسنال را ترک خواهد کرد، ولی تاثیر عمیقش بر فوتبال انگلیس برجای خواهد ماند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۴۶
سیدوحید حسینی